کسب درآمد از یوتیوب با دیدن ویدیو و بدون نیاز به ساخت ویدیو

کسب درآمد از یوتیوب با دیدن ویدیو نیز همچون کسب درآمد از اینستاگرام آرزوی خیلی از علاقه مندان به کسب درآمد اینترنتی است ، بسیاری علاقه مندند کسب درآمد دلاری را با یوتیوب تجربه کنند اما به خاطر اینکه یوتیوب در ایران تحریم است شاید این کار غیر ممکن به نظر برسد اما روش هایی وجود دارد که می توانید از یوتیوب کسب درامد کنید.

کسب درآمد از یوتیوب بسیار جذاب بوده به خصوص وقتی پای ویدیو در میان است، ویدیو که یک ابزار ارتباطی موثردر دنیا است و یوتیوب به ازای هر دیده شدن به کاربران درآمد می دهد و این موضوع باعث شده کاربران از این سایت برای کسب درآمد دلاری استفاده کنند، در این مقاله قصد داریم کسب درآمد از یوتیوب با دیدن ویدیو را برای شما بیان کنیم.

یوتیوب برای چه محتوایی هزینه پرداخت می‌کند؟

 

با توجه به موارد گفته شده در این قسمت قصد داریم مواردی که بهترین درآمد را میتوان از آن ها کسب کرد بیان کنیم :

  1. ویدیو های آموزشی
  2. ویدیو های معرفی یک محصول
  3. ویدیو های خبری
  4. ویدیو های درسی

کسب درآمد از یوتیوب با دیدن ویدیو

یوتیوب با ویدئوهای جذابی که دارد روزانه میلیون ها بازید دارد، دانلود از یوتیوب باعث شده این سایت نزد  کاربران جذاب تر باشد و کاربران بیشتر از آن برای کسب درآمد استفاده کنند. اگر قصد درآمد زایی را دارید بهتر است ابتدا بدانید بهترین روش کسب درآمد تولید محتوای ویدیویی است که این موضوع باعث جذاب تر شدن یوتیوب نیز شده است ، کسب درآمد از یوتیوب دارای شرایط خاص است که  این شرایط عبارت اند  از :

باید 1000 مشترک یا 4000 ساعت نمایش ویدیو داشته باشید !

شما باید در یک سال اخیر این آمار را داشته باشید برای یوتیوب 12 ماه گذاشته ملاک است یعنی برای فعال شدن کسب درآمد باید 1000 مشترک یا 4000 ساعت نمایش ویدیو داشته باشید ، به این نکته نیز توجه داشته باشید که بدست آوردن 1000 مشترک  آسان تر از 4000 ساعت ویدیو است پس سعی کنید وقت خود را بیشتر برای به دست آوردن 1000 مشترک صرف کنید.

درآمد یوتیوب از هر ۱۰۰۰ بازدید چه قدر است؟

اساسا ، میزان درآمدی که قرار است در یوتیوب به دست بیاورید به خود کانال و موقعیت مکانی شما بستگی دارد، به طور میانگین میزان درآمدی که میتوان از یوتیوب کسب کرد برای  1000  بازدید  بین  1  الی  6 دلار  میباشد که شما با  افزایش  تعداد  مشترک کانال  خود  میتوانید این درآمد زایی را چند برابر کنید که یوتیوبر های بزرگ هر ماه بیش از 200000 دلار از AdSense دریافت می کنند.

آیا کسب درآمد در ایران امکان پذیر است؟

همانطور که در بالا نیز گفته شد، درآمد زایی برای کاربران ایرانی به خاطر محدودیت هایی که وجود دارد ممکن نیست زیرا برای کسب درآمد از یوتیوب باید در  سایت Google AdSense یک حساب کاربری داشته باشید و کاربران حاضر در ایران قادر نیستند برای خود حساب کاربری داشته باشند با این وجود راه حل چیست؟

  1. اگر جز کاربرانی هستید که در ایران سکونت دارید باید برای ایجاد حساب کاربری به شخصی که در خارج از ایران سکونت دارد بخواهید تا برایتان یک حساب کاربری ایجاد کند سپس شما با استفاده از این حساب کاربری میتوانید از طریق ویدیو در یوتویب درآمد کسب کنید.
  2. میتوانید به یکی از کشور های همسایه رفته و برای خود حساب کاربری ایجاد کنید.
  3. میتوانید از آژانس های واسطه یا MCN که واسط بین شما و یوتیوب هستند استفاده کنید.

کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو

بدون ساخت ویدیو نیز کاربران میتوانند از طریق یوتیوب به کسب درآمد بپردازند. زیرا کسانی هستند که به هر دلیل دوست ندارند جلوی دوربین بروند به همین دلیل میتوانند از ویدیو هایی که دیگران تولید میکنند استفاده کنند

Repost   یا ویرایش محتوا

 شما ویدیو هایی که دیگران منتشر میکنند را برداشته و تا حدی قابل قبولی که توسط قانون کپی رایت جریمه نشوید ویرایش و در کانال منتشر کنید. کانال هایی در یوتیوب هستند که با ویرایش ویدیو درآمد خوبی کسب میکنند برای مثال کانال پرطرفدار motiversity که یکی از کانال هایی با تعداد مشترک بالا است که ویدیو های انگیزشی تولید و منتشر میکند بازدید بسیار بالایی نیز دارد. کاری که این کانال انجام میدهد ویدیو های افراد موفق در دنیا را گرد آوری کرده و ویرایش میکند برای جذاب کردن این ویدیو ها موسیقی هایی که به صورت ویس هستند را روی  آن ها قرار میدهد ،  شما نیز میتوانید به این صورت ویدیو هایی را ویرایش کرده و در کانال منتشر کنید به این صورت میتوانید کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو را تجربه کنید.

پادکست

شما با استفاده از پادکست میتوانید بدون این که جلوی دوربین ظاهر شوید، پادکست روش دیگر برای کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو میباشد یوتیوب کانالی نیست که برای محتوای صوتی طراحی شده باشد اما کاربرانی هستند که به گوش دادن پادکست علاقه زیادی دارند.

گیم استرینگ

با گیم استرینگ آنلاین نیز میتوانید در یوتیوب بدون دیده شدن ویدیو طراحی کرده و درآمد زایی کنید. گیمر ها در سرتاسر جهان فیلم بازی خود را همراه با صدای سرگرم کننده یا آموزنده برای کامل کردن ویدیو در یوتیوب ارسال می کنند.

ساخت انیمیشن

با ساخت انیمیشن نیز میتوانید کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو را تجربه کنید، زیرا در یوتیوب کانال هایی وجود دارد که به ساخت انیمیشن متکی هستند.

در نتیجه

 

اگر قصد درآمد زایی را دارید قطعا موضوعاتی که در این مقاله ذکر شد میتواند به شما کمک کند ، کسب درآمد از یوتیوب با دیدن ویدیو یکی از مشکلات کاربران ایرانی میباشد زیرا کاربرانی که در ایران سکونت دارند قادر به درآمد زایی  نیستند به همین دلیل باید از روش هایی که در بالا گفته شد استفاده کنند ، که ما در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل این موضوع را مورد  بررسی قرار بدهیم.

Comments (0)
Add Comment