هر آنچه که باید در مورد مدرک تعمیرات موبایل بدانید.

 با توجه به بازار کسب و کار موبایل و تعمیرات جانبی این حرفه، دریافت و کسب مدرک تعمیرات موبایل امروزه متقاضیان بسیاری را جذب خود کرده است. گواهینامه تعمیرات موبایل یک مدرک بین المللی می باشد. و جهت اخذ این مدرک بین المللی می بایست آموزش تعمیرات موبایل به متقاضیان و طی  مراحل و شرایطی را طی مورد نیاز صورت پذیرد . دریافت این مدرک فاکتور های منحصر به فردی نظیر: امکان ترجمه به زبان های دیگر و معتبر بودن آن در سایر کشور ها را دارا می باشد.

بین المللی بودن مدرک تعمیرات موبایل:

با توجه به پیشرفت و به روز تر شدن تکنولوژی موبایل، بازار تعمیرات آن نیز این روزها داغ تر از گذشته شده است. در همین راستا اخذ مدرک تعمیرات موبایل به صورت معتبر و بین المللی این روز ها متقاضیان زیادی برای دریافت این مدرک اقدام نموده اند. این مدرک قابلیت ترجمه دارد و از نظر اعتباری در سایر کشور ها نیز کارایی مناسبی با توجه به بازار داغی که تعمیرات موبایل از خود نشان داده است دارد.

مراحل دریافت مدرک معتبر بین المللی

اشخاصی که قصد دارند شغل تعمیرات موبایل را به صورت حرفه ای و بین المللی دریافت کنند، باید نسبت به تمامی مهارت های تعمیرات موبایل تبحر کافی داشته باشند. این مهارت ها شامل : تسلط بر عیب یابی ، توانایی تعمیر و رفع مشکلات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری در هر نوع سیستم عامل می باشد.

جهت کسب مدرک تعمیرات موبایل به صورت معتبر و بین المللی می توانید به صورت زیر عمل نمایید.

  • ثبت نام در مراکز و آموزشگاه های معتبری که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای می باشند.
  • دستیابی و آموختن مهارت های مربوط به تعمیرات موبایل به صورت تئوری و عملی در آموزشگاه های مذکور
  • شرکت کردن در آزمون تئوری مربوط به تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی و حرفه ای
  • شرکت کردن در آزمون عملی مربوط به تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی و حرفه ای

گواهینامه تعمیرات موبایل

مزایایی که دریافت مدرک معتبر تعمیرات موبایل به همراه دارد.

بسیاری از اشخاص با گذراندن دوره های تعمیرات موبایل و گرفتن مدرک تعمیرات موبایل معتبر و بین المللی می توانند یک کسب و کار پر رونق را برای خود پایه گذاری کنند. دریافت این مدرک مزایایی را به همراه دارد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • امکان مهاجرت و اقدام به اشتغال از طریق مدرک تعمیرات موبایل بین المللی در سایر کشورها وجود دارد.
  • توانایی اخذ این مدرک فنی و حرفه ای معتبر در صورت نداشتن کارت پایان خدمت
  • این مدرک فنی و حرفه ای معتبر و بین المللی بوده و قابلیت ترجمه نیز دارد.
  • از طریق این مدرک معتبر می توانید وام خود اشتغالی دریافت نمایید.
  • اعتبار گواهینامه تعمیرات موبایل برابر با مدرک دانشگاهی می باشد.
  • از طریق این مدرک می توانید پروانه کسب و کار دریافت نمایید و درآمد تعمیرات موبایل خود را افزایش دهید
  • در زمان استخدام در شرکت های دولتی و خصوصی این مدرک فنی و حرفه ای از اعتبار و پوئن مثبتی برخوردار است.
  • در صورت دریافت این مدرک می توانید به عنوان مدرس در آموزشگاه های مختلف مشغول شوید.

 

انواع مدارک تعمیرات موبایلی که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای ارائه می شود:

متقاضیان پس از گذراندن دوره های فنی و حرفه ای موفق به اخذ مدرک تعمیرات موبایل می گردند. لازم به ذکر است که این مدارک در سطح های مختلفی ارائه می گردد. هر یک از این مدارک از تسهیلات و مزایای ویژه ای بهره مند هستند. متقاضیان با توجه به نیاز و کار خود می توانند جهت اخذ گواهینامه مربوطه اقدام کنند.

مدرک تعمیرات موبایل که توسط سازمان فنی و حرفه ای ارائه می شود شامل سه سطح:

  • مدرک رسمی یا بین المللی
  • مدرک مورد تایید
  • مدرک گذر مهارتی می باشد.

مدرک رسمی یا بین المللی تعمیر موبایل:

مدرک تعمیرات موبایل رسمی یا بین المللی جزو معتبر ترین مدارکی است که به واسطه ی سازمان های فنی و حرفه ای ارائه می شود. این مدرک در سایر کشور ها از اعتبار و ارزش خوبی برخوردار است. متقاضیان پس از گذراندن دوره های تئوری و عملی تخصصی تعمیرات موبایل و همچنین شرکت در آزمون های پایان دوره، در صورت دریافت نمره قبولی موفق به اخذ این مدرک می شوند. این مدرک از کد آموزشی معتبر بهره مند است که از آن می توان برای مهاجرت بهره بود.

افرادی که تمایل دارند کار پر درآمدی داشته باشند، می توانند به واسطه ی مدرک تعمیرات موبایل معتبر بین المللی در کشور وارد بازار کار شوند. با ارائه مدرک خود در شرکت هایی که حیطه کاری آن ها در خصوص تعمیرات موبایل است استخدام گردند. این حرفه در سایر کشور ها نیز بازار کار مناسبی دارد. افرادی که موفق به دریافت این مدرک شده اند، می توانند به راحتی با ترجمه مدرک خود اقدام به مهاجرت به سایر کشور ها نمایند. به طور کلی می توان گفت اخذ این مدرک، یک جواز کسب جهت راه اندازی کسب و کار در حرفه تعمیرات موبایل محسوب می گردد.

نتیجه گیری

اگر تصمیم گرفتید مدرک تعمیرات موبایل دریافت کنید پس یعنی نیاز به آموزش و شرکت در آزمون دارید آموزشگاه تعمیرات موبایل آپادانا با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آمادگی مشاوره و ارائه خدمات آموزشی را به شما دارد جهت هماهنگی و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید .

شماره های  66749834 – 66759455 -09124784885-

Comments (0)
Add Comment