دستگاه بسته بندی چیپس (خانگی + صنعتی)

دستگاه بسته بندی چیپس امروزه یکی از پرکاربرد ترین انواع دستگاه بسته بندی است همه محصولات پس از تولید نیازمند بسته بندی هستند همچنین چیپس که یک محصول غذایی است و باید برای سلامت به صورت کامل حفظ شود حتما باید در بسته بندی مناسب قرار بگیرد همچنین چیپس توسط کودکان نیز قابل استفاده قرار میگیرد که بسیار باید در حفظ سلامت این محصول و بسته بندی آن دقت داشت زیرا که یک محصول غذایی برای حفظ سلامت اولین نکته ای است که باید در خصوص آن دقت داشت و بسته بندی درست و اصولی میتواند حفظ سلامت محصول را بسیار بالا ببرد.

راه اندازی خط تولید چیپس نیازمند دستگاه های متنوعی است. که متناسب با میزان تولید خود میتوانید از میان دستگاه ها با کارکرد ها و تنوع حجم تولید متناسب با نیاز و بودجه ای که دارید از دستگاه ها برای راه اندازی خط تولید خود استفاده کنید.

ماشین آلات صنعتی زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین و معتبر ترین دستگاه های مناسب برای خط تولیدات را به شما عزیزان ارائه میدهند بنابراین در این زمینه میتوانید با اعتماد به ماشین سازی زاگرس ماشین همه ی خدمات را به صورت تخصصی و حرفه ای از ما دریافت نمایید.

دستگاه بسته بندی چیپس خانگی

دستگاه بسته بندی چیپس خانگی برای افرادی که تولیدی های کوچک دارند و میخواهند دستگاه ها را در فضای کوچک تری قرار دهند گزینه ی مناسبی است . این دستگاه ها ابغاد کوچک تری نسبت به صنعتی دارند و ظرفیت های بسته بندی آنها نیز کمتر میباشد دستگاه های دوخت، عملکرد دوخت دستگاه را برعهده دارند.این دستگاه ها معمولا به صورت دستی پر می شوند.

هر نوع محصولی از جمله چیپس را میتوانید با دستگاه های خانگی بسته بندی نمایید.

بسیاری از افراد در محل سکونت و خانه های خود اقدام به تولید چیپس خانگی میکنند و از این طریق میتوانند درآمد کسب نمایند که یک دستگاه بسته بندی میتواند بهترین گزینه باشد تا بتوانند چیپس های تولید را عرضه ی بازار کنند.

کارشناسان و مشاوران ما کلیه ی خدمات را به بهترین شکل به شما عزیزان ارائه میدهند همچنین مشاوره های دقیق را میتوانید با شماره 09123634345 از ما دریافت نمایید.

برای اطلاع بیشتر این مقاله و محتوا را مطالعه نمائید.

دستگاه بسته بندی حجمی چیپس کوچک

دستگاه بسته بندی حجمی، انواع چیپس، پفک، پاپ کورن و… را در پاکت های سلفونی بسته بندی میکند. سرعت بسته بندی متناسب با تقاضای خریدار طراحی وساخته میشود به طور تقریبی بین 20 الی 40 بسته در دقیقه را میتوانید در وزن های کوچک و بزرگ بسته بندی نمایید

همچنین با توجه به اینکه چیپس از جمله مواد غذایی است که باید سلامت آن حفظ شود سیستم تزریق گاز و تاریخ زن را روی این دستگاه میتوانید نصب نمایید.

دستگاه بسته بندی توزین دار چیپس

دستگاه بسته بندی توزین دار میتوانند ظرفیت های بالایی از محصولات چیپس و پفک ، مواد گرانولی را بسته بندی نمایند به همین ترتیب اگر تولیدات گسترده ای دارید میتوانید از دستگاه توزین دار استفاده کنید

دستگاه توزین دار فیلر نیز برای بسته بندی مناسب هستند و نیازی به پر کردن به صورت دستی ندارند.

دستگاه بسته بندی چیپس سیب زمینی خانگی

دستگاه بسته بندی چیپس سیب زمینی و چیپس میوه با توجه به وزن بسته های تولیدی خود میتوانید تعداد مشخصی از بسته ها را تولید نمایید اگر وزن بسته بندی کم باشد در تعداد بیشتری میتوانید بسته تولید نمایید اما اگر وزن بسته ها بالاتر باشد در تعداد کمتری بسته میتوانید تولید کنید.بسته بندی های حرفه ای با طرح های منحصر به فرد و شیک تولیدات و فروش محصولات را میتواند چندین برابر نماید و همچنین سود بالاتری را از خط تولید چیپس به دست خواهید آورد.

نصب دستگاه بسته بندی چیپس و پفک خانگی

همچنین نصب و راه اندازی دستگاه ها و تست آن توسط تکنسین های مجرب زاگرس ماشین کرج انجام می شود. برای اینکه بتوانید دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی خود را از بهترین و باتجربه ترین ماشین سازی خریداری نمایید تنها کافیست با شماره های ما تماس حاصل نمایید تا بهترین دستگاه ها را به شما عزیزان معرفی نماییم.

خط تولید چیپس چه ماشین آلاتی نیاز دارد؟

  • دستگاه بالابر Z
  • دستگاه پوست گیر سیب زمینی
  • دستگاه نوار استیل آبکشی
  • اسلایسر سیب زمینی
  • دستگاه بلانچر (دو دستگاه(
  • دستگاه آبگیر سانتریفیوژ (دستگاه شستشو)
  • دستگاه فرپخت
  • دستگاه روغن گیر
  • دستگاه طعم زن سیب زمینی
  • دستگاه بسته بندی توزین دار (مکانیک – پنوماتیک)

دستگاه بسته بندی چیپس

این سیستم به صورت هماهنگ و یک پارچه برای تولید چیپس سیب زمینی کار میکند، همچنین این دستگاه ها را به صورت خانگی و محیطی کوچک نیز میتوانید راه اندازی کنید. بت بسته بندی و پوشش روی محصولات در برابر عواملی مانند رطوبت، گرد و خاک و… حفظ و نگداری میشوند.

قیمت دستگاه بسته بندی چیپس خانگی

همانطور که بیش از این بیان کردیم قیمت یک دستگاه بسته بندی محصولات به عوامل گوناگونی بستگی دارد و ابعاد و جنس دستگاه و ظرفیت تولید دستگاه از عوامل مهمی هستند که تاثیر مستقیم روی قیمت دستگاه ها دارند همچنین دستگاه های خانگی نیز قیمت های پایین تری دارند اما زاگرس ماشین یکی از باتجربه ترین و موفق ترین ماشین سازی است که قیمت های دستگاه ها را مناسب در نظر گرفته است تا شما عزیزان بتوانید به راحتی انواع دستگاه بسته بندی مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

بسته بندی چیپس میوه – بسته بندی چیپس سیب زمینی – بسته بندی پفک – بسته بندی حبوبات – بسته بندی تنقلات – بسته بندی کیک و کلوچه – بسته بندی بادام زمینی – بسته بندی چیپس مزمز، چی توز و.. با دستگاه بسته بندی چیپس تک توزین – دو توزین – چهار توزین – 10 توزین – 12 توزین.

Comments (0)
Add Comment