بهترین کرم پودر برای پوست چرب

 

افرادی که پوست چربی دارن، انتخاب کرم پودر مناسب همیشه، یکی از سخت ترین انتخاب ها براشون بوده. محصولی که باعثِ ایجاد جوش روی پوستشون نشه، میکاپشون رو بعد از چند ساعت محو و پخش نکنه، پوستشون رو براق و درخشان نکنه. برای پیداکردن همچین محصولی باید ویژگی ها و ترکیبات کرم رو بررسی کنید. اینجا میخوایم سه تا از بهترین کرم پودرهایی که پوست های چرب میتونن ازش استفاده کنند رو به شما معرفی کنیم تا با ویژگی این محصولات آشنا بشین.


کرم پودر هدی بیوتی

یکی از بهترین انتخاب ها کرم پودر هدی بیوتی هست، چرا که ماندگاری 24ساعته ای داره و توی این تایم، به هیچ عنوان برق نمیوفته ، اکسید نمیشه و پوست روچرب نمیکنه. کرم پودر هدی بیوتی، فاقد مواد مضر و کمدوژنیک هست و به هیچ وجه باعث ایجاد جوش روی پوست نمیشه پی اگر پوست شما مستعد آکنه هست این محصول یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. این محصول، ضدآب و ضد رطوبت وتعریقه و توی گرم ترین وشرجی ترین هوا هم کاملا مات و یکدست باقی میمونه.


کرم پودر کت وان دی:

دومین معرفی، یک کرمپودر گیاهی هست، که برای افرادی با پوستی ناهموار و دارای لک یکی از بهترین انتخاب هاست. کرم پودر کت وان دی، کاور بسیار عالی داره و پوست رو تا آخرین لحظه مات و یکدست نگه میداره. این محصول نیز ترکیباتی مضر نداره وکرمی کاملا مطمئن برای استفاده های روزانه هست.


کرم پودر استی لادر:

برای آخرین معرفی هم سراغ معروف ترین و محبوب ترین کرم پودر میریم. استی لادر کاور بسیار عالی، تکسچری فلوئیدی و بسیار سبک داره. این محصول میزان ترشح چربی پوست رو کنترل میکنه و اجازه نمیده پوستتون چرب بشه و برق بیوفته. استی لادر فاقد مواد مضر هست و میتونید این محصولِ ضد آب و ضد تعریق رو هر روز و یا برای مراسم های مهمتون استفاده کنید.


خب سه تا از بهترین محصولاتی که پوست های چرب میتونن ازش استفاده کنند رو به شما معرفی کردیم،برای اطلاع و آشنایی با محصولات بیشتر میتونید وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت با خیالی راحت خریدتون رو انجام بدین.

Comments (0)
Add Comment